Vrea sa devină o mare artistă. Cunoaște-o pe tînăra interpretă Maria Nastas - VIDEO

Chiar dacă avem o piață muzicală mică, tot mai mulţi aleg calea showbizz-ului. Acesta este și cazul tinerei interprete Maria Nastas.
Vrea sa devina o mare artista. Cunoate-o pe tanara interpreta Maria Nastas - VIDEO 

Maria Nastas, foarte tînără și încă necunoscută, îşi doreşte enorm să devină artistă. Aceasta a interpretat în premieră prima piesă din cariera ei muzicală "Vocea ta". Deşi are doar 17 ani, Maria este foarte ambiţioasă: "Aș vrea sa fiu mediatizată, dar dacă este talent atunci poţi avea şanse."
Piesa este una meditativă și sensibilizează: "Eu simt piesa asta, mă reprezintă și mă face să meditez." 
"Tutorele" tinerei interprete este El Radu, cel care i-a scris și piesa: "Mi-a plăcut timbrul ei vocal și am vrut sa încercăm. Ne cunoaștem de mai mult timp pentru ca ne-am născut în aceelasi sat. Oricum eu am atenționat-o ca lumea showbizz-ului este foarte crudă."
Anul acesta, Maria Nastas este participanta și la Eurovision: "Pana acum nu am participat la un concurs de asemenea anvergură, acesta era unul din visele mele."



 Sursa: http://www.acasatv.md/o-seara-perfecta/vrea-sa-devina-o-mare-artista-cunoate-o-pe-tanara-interpreta-maria.html

0

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu